Campaign
|
Entertainment
Magyarország legrégebben működő, piacvezető iskolaszövetkezete. 1983 óta kínál diákoknak releváns munkalehetőségeket, az őket alkalmazó cégeknek pedig fiatal, lelkes és vehemens munkaerőt.
A ValMar az elmúlt évek egyik legsikeresebb hazai popduója: Fonogram-díjas előadóként slágereik sorra döntik a nézettségi rekordokat, az „Úristen” minden idők egyik legtöbbet streamelt magyar dala. Telt házas koncertek, többmilliós YouTube-megtekintések, erős brandérték és országos ismertség jellemzi őket. Mindkét tag meghatározó szereplője a mainstream médiának.
A Meló-Diák célja az volt, hogy olyan közegben jelenjen meg, ahol a 18–24 éves korosztályhoz nem direkt toborzással, hanem élményalapú, márkakompatibilis aktivitás révén tud kapcsolódni. A cél a fiatalok figyelmének felkeltése volt vizuálisan erős, trendérzékeny platformon, a márkaismeret és adatbázis-építés ösztönzése mellett.
A megoldás egy kétéves, többlépcsős zenei együttműködésre épülő kampánysorozat volt, amely erősen támaszkodott a ValMar brand ismertségére, közönségére és vizuális világára. A digitális aktivitásokat fizikai jelenléttel egészítettük ki, így az élményalapú kapcsolat nemcsak elérést, hanem valódi bevonódást is eredményezett a fiatal célcsoport körében.
A kampányok közel 20 millió aggregált megjelenést generáltak, az Instagram-követők száma két hullámban 2700 fővel nőtt, az elérés 429%-kal, a profilkeresés 17 900%-kal ugrott meg. A Meló-Diák így a meglévő ismertséget új impulzusokkal töltötte meg, friss és hiteles módon mélyítve kapcsolatát a 18-24 éves korcsoporttal.

A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat alkalmazunk, mint a cookie-k, amelyekkel eszközinformációkat tárolunk és/vagy elérünk. Ezen technológiák elfogadásával lehetővé teszi számunkra, hogy feldolgozzuk az Ön böngészési szokásait vagy egyedi azonosítóit ezen a webhelyen. Az elfogadás megtagadása vagy visszavonása bizonyos szolgáltatások és funkciók működését hátrányosan befolyásolhatja.