Campaign

|

Entertainment

Meló-Diák x ValMar

Marketing Diamond

Márkaépítés 2022

Márkaépítés 2023

The Client

Magyarország legrégebben működő, piacvezető iskolaszövetkezete. 1983 óta kínál diákoknak releváns munkalehetőségeket, az őket alkalmazó cégeknek pedig fiatal, lelkes és vehemens munkaerőt.

The Artist

A ValMar az elmúlt évek egyik legsikeresebb hazai popduója: Fonogram-díjas előadóként slágereik sorra döntik a nézettségi rekordokat, az „Úristen” minden idők egyik legtöbbet streamelt magyar dala. Telt házas koncertek, többmilliós YouTube-megtekintések, erős brandérték és országos ismertség jellemzi őket. Mindkét tag meghatározó szereplője a mainstream médiának.

The Mission

A Meló-Diák célja az volt, hogy olyan közegben jelenjen meg, ahol a 18–24 éves korosztályhoz nem direkt toborzással, hanem élményalapú, márkakompatibilis aktivitás révén tud kapcsolódni. A cél a fiatalok figyelmének felkeltése volt vizuálisan erős, trendérzékeny platformon, a márkaismeret és adatbázis-építés ösztönzése mellett.

The Solution

A megoldás egy kétéves, többlépcsős zenei együttműködésre épülő kampánysorozat volt, amely erősen támaszkodott a ValMar brand ismertségére, közönségére és vizuális világára. A digitális aktivitásokat fizikai jelenléttel egészítettük ki, így az élményalapú kapcsolat nemcsak elérést, hanem valódi bevonódást is eredményezett a fiatal célcsoport körében.

The Result

A kampányok közel 20 millió aggregált megjelenést generáltak, az Instagram-követők száma két hullámban 2700 fővel nőtt, az elérés 429%-kal, a profilkeresés 17 900%-kal ugrott meg. A Meló-Diák így a meglévő ismertséget új impulzusokkal töltötte meg, friss és hiteles módon mélyítve kapcsolatát a 18-24 éves korcsoporttal.

Kontakt

Kontakt

Vissza a projektekhez