Sponsorship

|

Football

HSA Group x Ferencvárosi TC

Marketing Diamond

Bevezetőkampányok 2023

The Client

Kelet-Magyarország vezető személyzeti szolgáltatója, amely teljes körű megoldást kínál kis- és középvállalkozások, valamint multinacionális cégek létszámigényére. A cégcsoport tagjai a diák-, munkaviszonyos-, nyugdíjas- és egyszerűsített foglalkoztatás valamennyi aspektusára, továbbá magasan kvalifikált munkaerő toborzására és kiválasztására specializálódtak.

The Team

A Ferencvárosi TC férfi labdarúgócsapata Magyarország legsikeresebb és legismertebb futballklubja, amely több mint 30-szoros magyar bajnok és rendszeres szereplője nemzetközi kupasorozatoknak. A Fradi hazai és nemzetközi szinten is kiemelkedő elérést biztosít, stadionlátogatottsága és médiamegjelenései pedig messze meghaladják a hazai sportátlagot, így ideális partner brandépítéshez és tömegeléréshez.

The Mission

A HSA Group a sportszponzorációt stratégiai márkaépítési eszközként kezelte, nem csupán láthatósági felületként. Olyan csapatot kerestek, amely értékrendben, szakmai színvonalban és országos elérésben is illeszkedik a vállalat ambícióihoz. A cél az volt, hogy egy olyan együttműködés jöjjön létre, amely hosszú távon képes erősíteni a márka hitelességét, ismertségét és társadalmi beágyazottságát a célcsoportja körében.

The Solution

A Ferencvárosi TC-ben találtuk meg azt a partnert, amely értékrendben, elérésben és presztízsben is illeszkedik a HSA Group márkaépítési céljaihoz. A szponzorációs együttműködés során a branding fókuszú megjelenéseket digitális aktivációkkal és VIP-jelenléttel egészítettük ki, mellyel a cégcsoport exkluzív élményt kínálhat a meglévő és jövőbeni partnereik számára egyaránt. A HSA Hónap Játékosa és a HSA Hónap Szurkolója díjakkal pedig közvetlen módon kötöttük össze az ügyfelet a Fradi közönségével.

The Result

Az elmúlt két év szponzorációja közel 50 millió megjelenést hozott a HSA Group számára. A márka közösségi felületei 4200 követővel bővültek, miközben az ernyőmárka presztízse is jelentősen nőtt. A VIP jelenlét révén üzleti megállapodások születtek, és a szurkolói közösség céges kapcsolódásai is új üzleti lehetőségeket eredményeztek.

Kontakt

Kontakt

Vissza a projektekhez