Campaign
|
Business
Kelet-Magyarország vezető személyzeti szolgáltatója, amely teljes körű megoldást kínál kis- és középvállalkozások, valamint multinacionális cégek létszámigényére. A cégcsoport tagjai a diák-, munkaviszonyos-, nyugdíjas- és egyszerűsített foglalkoztatás valamennyi aspektusára, továbbá magasan kvalifikált munkaerő toborzására és kiválasztására specializálódtak.
A kampány célja az volt, hogy a HSA Group önálló, magas presztízsű ernyőmárkaként jelenjen meg a HR-szektorban, elkülönítve a névadó HSA-tól. A cél nem pusztán vizuális megújulás volt, hanem egy olyan karakteres és jól beazonosítható márka felépítése, amely hosszú távon is képes vezető szerepet betölteni a munkaerőpiacon.
A márka ismertségének növelését, karakterének megerősítését és piaci pozíciójának építését egy komplex, stratégiai eszközrendszer támogatta. A vizuális arculat teljes megújítása, az új weboldal indítása, az országos lefedettségű TVC kampány, valamint a Ferencvárosi TC labdarúgócsapatának és a NEKA kézilabdacsapatának támogatása mind azt a célt szolgálta, hogy a HSA Group modern, beazonosítható és országosan ismert márkává váljon.
A kampány közel 30 millió elérést generált televíziós, stadionbeli és digitális csatornákon keresztül. A TVC 7,5 millió nézőhöz jutott el, az új weboldal forgalma több mint kétszeresére nőtt az előző évhez képest. A márka ismertsége érezhetően szintet lépett: a HSA Group neve nemcsak megjelent, de meg is maradt a célcsoport fejében.

A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat alkalmazunk, mint a cookie-k, amelyekkel eszközinformációkat tárolunk és/vagy elérünk. Ezen technológiák elfogadásával lehetővé teszi számunkra, hogy feldolgozzuk az Ön böngészési szokásait vagy egyedi azonosítóit ezen a webhelyen. Az elfogadás megtagadása vagy visszavonása bizonyos szolgáltatások és funkciók működését hátrányosan befolyásolhatja.